Lid worden?

Wil je je aanmelden als lid? Schrijf je dan snel in.

Inschrijven

Corona

Coronamaatregelen (Update 12-1-2021)

Hieronder vind je de actuele coronamaatregelen die wij als AV Rijssen hanteren.

● Alle trainingen voor senioren (18+) gaan niet door.

● Alle trainingen voor jeugdleden t/m 17 jaar gaan door.

● Ouders wordt verzocht de accommodatie niet te betreden, wacht bij het ophalen van uw kinderen op de parkeerplaats.

Baantrainingen

Inschrijven via: www.brekeldrunners.nl

● Hou je aan de algemene maatregelen rondom Corona, kom dus niet naar de baan als je je verschijnselen hebt.
● Je mag maximaal met 1 andere persoon als ‘groep’ lopen en die persoon moet ook nog op 1,5m afstand van je lopen.
● Zijn er meerdere personen tegelijk op de baan, hou dan minimaal 10 meter afstand van elkaar, zodat jullie geen groep lijken.
● Het clubgebouw blijft gesloten, berg je jas etc. dus op in je fietstas of laat deze in de auto liggen. (onder het afdakje kun je ook nog wel iets kwijt maar niet veel uiteraard)
● Gebruik de baantraining vooral voor de intervaltraining zoals die op de site onder het kopje ‘Corona’ te vinden is.
● Verlaat direct na je training het terrein. Heb je iemand een tijd niet gesproken praat dan buiten de accommodatie bij.
● s ‘Avonds zal er toezicht worden gehouden door trainers, leden van het bestuur en andere vrijwilligers. Respecteer hen mocht je worden aangesproken op je gedrag, samen maken we het immers mogelijk om de baan voor lopers open te stellen en te houden. (Ben je het niet eens met de regels die voor iedereen in Nederland gelden, uit dat dan niet naar onze vrijwilligers).
● Maak melding bij het bestuur als je vermoedt dat er misbruik wordt gemaakt van de accommodatie door (niet) leden.

Coronatrainingen & -uitdagingen

Week 9 (1 maart)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Weekmenu #6 – Loopscholing deel 2 (Fysiotherapie Koninginneweg)

Segment van de week

Meld je aan voor de AV Rijssen bingo!

Week 8 (22 februari)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Weekmenu #5 – Benen extreem (Fysiotherapie Koninginneweg)

Segment van de week

Rijssenseveldloop (5 & 10 km)

Meld je aan voor de AV Rijssen bingo!

Week 7 (15 februari)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Weekmenu #4 – Loopscholing deel 1 (Fysiotherapie Koninginneweg)

Segment van de week

Route van de week (7,2 km)

● De Rijssenseveldloop is een week uitgesteld i.v.m. de intredende dooi

Week 6 (8 februari)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Weekmenu #3 – Benen gevorderd (Fysiotherapie Koninginneweg)

Segment van de week

Route van de week (7,6 km)

Week 5 (1 februari)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Weekmenu #2 – Core Stability (Fysiotherapie Koninginneweg)

Segment van de week

Route van de week (8,3km)

Route van de week (22,7km)

Week 4 (25 januari)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Weekmenu #1 – Benen basis (Fysiotherapie Koninginneweg)

Segment van de week

Route van de week

Sponsorloop

Week 3 (18 januari)

Trainingsschema Jan Tijhuis

Rijssenseveldloop #1

Segment van de week

Week 2 (11 januari)

Trainingsschema Jan Tijhuis